Dondurma by Gelato Magazin / Mayıs – Temmuz 2016

Dondurma by Gelato Magazin / Mayıs – Temmuz 2016

Pastarom, profesyonel kadrosu ile her zaman ilkleri ve en iyileri müşterilerine sunmayı hedefleyerek, dünyanın en çok tercih edilen lider markalarını Türk Gıda Sektörü ile buluşturmaktadır. Pastarom, sahip olduğu yenilikçi vizyon ile farklılığını sektörde kanıtlamış bir kuruluştur.

Kuruluşundan bu yana gıda güvenliği ve insan sağlığı ilkelerini temel alan Pastarom, global alanda gerek profesyoneller gerekse tüketiciler tarafından tercih edilen dünyanın lider markaları ile geniş ürün yelpazesine sahiptir.

Pastarom, sahip olduğu geniş ürün yelpazesinin yanı sıra bu ürünlerle yeni vazgeçilmez lezzetlerin geliştirilmesi için gerekli eğitim misyonunu da kendine ilke edinmiştir. İş ortağı olan dünya markalarının ekipleri ve kendi bünyesindeki şefler vasıtasıyla Avrupa’da edindiği yenilik ve gelişmeleri geniş müşteri kitlesine aktararak Türkiye’de insanların yepyeni tatlarla tanışmasını sağlamaktadır.

Pastarom, yaygın lojistik ve dağıtım organizasyonu ile bugün temsilcisi olduğu markaları Türkiye’nin her noktasına ulaştırmaktadır. Kurmuş olduğu dağıtım kanalları ile distribütörlerden son kullanıcı olan ev hanımlarına kadar geniş bir müşteri port- föyüne sahiptir. Bugün Türkiye’nin önde gelen otel, restaurant ve cafeleri Pastarom’un kalitesi dünyaca tescillenmiş ürünlerini kullanmaktadır.

Vazgeçilmez lezzetler arayan ve dünyanın lezzet trendlerini takip edenler için Pastarom Kaliteli yenilikci ürünleri ile her zaman en iyi çözüm ortağı olmaya devam edecektir. 

 

 

Pastarom sektörde dünyanın en kaliteli markalarını Türkiye’ye getiren kuruluş olarak biliniyor. Son günlerde bu alanda ne gibi yenilikleriniz var?

Pastarom Türkiye’de tüketicilere dondurma ve pastacılık sektörünün en kaliteli ürünlerini sunma felsefesi ile çalışmaktadır. Bu hedefimiz doğrultusunda Pastarom’un ürün yelpazesinde gelato ya- pımı için tüm hammaddeleri içeren ve Dünya’da ve Türkiye’deki gelato konseptinin öncü markası, aynı zamanda pazar lideri Mec3, Fransa’da üretilen ve dünyanın en prestijli çikolata markası olarak kabul edilen Valrhona, öne çıkan markalarımızdır. Bu markalarımızla birlikte özellikle dondurma sektörüne yönelik Pastarom’a özel üretilen kornet markamız Icecone da pazarda oldukça talep görmektedir.

Son dönemde yaptığımız yeni anlaşmalar ile portföyümüze 5 yeni marka daha kattık. Kendi alanında yeni lezzetler geliştirmeye elverişli yeni markalarımızın sektöre tanıtımı için İbatech fuarı bizim için çok iyi bir platform oldu.

Son dönemde portföyünüze eklenen markalarınız ve ürünleriniz nelerdir?

Lokomotif ürünlerimiz olan Mec3 ile butik bir çikolata markası olan Valrhona ürünlerimizin yanında pastacılık sektöründe başka ihtiyaçları da müşterilerimize sunmak istiyorduk. Bu doğrultuda portföyümüze öncelikle dondurma tüketiminde kullanılan kup, plastik kaşık ve saklama amaçlı köpük straforlar üreten alanının öncü firması Imballaggi Alimentari ile anlaşma imzalayarak Türkiye’deki tek yetkili temsilcisi olduk.

Pastacılık alanındaki ürün yelpazemizi de genişletmeye devam ettik. Öncelikle meyve ürünleri konusunda uzmanlaşmış, meyve dolgusu ve meyve parçacığı üreticisi Sanford markasını bünyemize kattık. Fransa menşeili, portföyünde onlarca çeşidi barındıran donuk meyve püresi üreticisi Capfruit ile anlaştık.

Pastarom, sektöre sunduğu dünyanın bu alandaki haute couture markası olan Valrhona’nın yanı sıra bu alanda ürün gamını genişletmek istiyordu. İtalya menşeili kuvertür, konfiseri ve pastacılık miksleri üreticisi Master Martini, Belçika menşeili, hazır çikolata dekorasyonları üreten Smet markalarının geniş ürün portföyünü Türk tüketicilerin kullanımına sunduk.

 

Ibatech Fuarı’ndan konu açılmışken fuar hakkında sizden bilgi alabilir miyiz? Sizce başarılı oldu mu?

Ibatech Fuarı’na portföyümüze katılan yeni markalarımızın lansmanı için tüm profesyonel kadromuz ile büyük bir motivasyon ve heyecanla hazırlandık. Zengin ürün çeşitlerimizi rahat bir şekilde tüketicilere sunmak için 204 metrekarelik bir standla fuara katıldık. Standımızda bütün ürünlerimizin rahatlıkla müşterilerimiz tarafından algılanmasını sağlayan bir tasarımı tercih ettik. Bu doğrultuda özellikle Dondurma ürünlerimize geniş bir alan ayırdık. Burada Mec3’ün zengin ürün dünyası ile italyan şefimizin yapmış olduğu birbirinden lezzetli dondurmalarımızı sektöre ve fuarı ziyaret eden tüketicilere sunduk.

Mec3’ün şefinin yanı sıra ve yeni markamız Master Martini’den gelen şefimiz de gün boyunca yaptığı pastalar ve çikolatalar ile standımızda yepyeni lezzetler sunduk. Şeflerimizin yaptıkları şov ve demolar katılımcılar tarafından büyük ilgi gördüler.

4 gün boyunca devam eden fuarda tüm Türkiye’den ağırladığımız müşterilerimiz, ürün yelpazemizin genişlemesinden duydukları memnuniyetlerini bizlere aktarmaları, bizleri çok mutlu etti. Herkesin hem yeni ürünlerimizi hem de standımızı beğenmeleri karşısında başarılı bir fuar geçirdiğimizi ve bu iyi geri dönüşler karşısında şimdi daha çok çalışmamız gerektiğini düşünüyoruz.

Kimlere ürün tedarik ediyorsunuz? Müşteri pörtföyünüz hakkında da bilgi alabilir miyiz?

Müşteri portföyümüzü oteller, restaurantlar, kafeler, pastaneler, dondurmacılar ve butik çikolatacılar oluşturmaktadır. Şu an için tüm Türkiye genelinde 20 bayimiz ve 1000’in üzerinde aktif müşterimiz bulunmaktadır.

Dondurma ve yan ürünleri alanındaki en yeni trendler sizce neler?

Bu sene lokal lezzetlerin ön plana çıkacağını düşünüyoruz. Tüketiciler yeni lezzetlerin arayışındalar. Tabii bununla birlikte klasikleşmiş lezzetler her zamanki gibi tercih edilmeye devam edecektir. Biz Pastarom’da Mec3 ürünleri ile yenilikler neticesinde geri planda kalan geleneksel lezzetleri farklı kombinasyonlarla süsleyerek, müşterilerimize sunmayı hedefliyoruz. Bunun yanı sıra, yeni sunum teknikleri, süslemeler ve lezzet eşleştirme konseptleriyle yeni sezonda farklılık yaratıyor olacağız.

 

Mec3’te en çok öne çıkan ve yeni ürünleriniz nelerdir?

Mec3’ün tüm ürünleri müşterilerimiz tarafından beğeniliyor, her ürün farklı damak lezzetlerine hitap ediyor. Bu sene Hurma, Trileçe gibi özel lezzetlerin Ar-Ge çalışmalarını yaptırarak ürün portföyümüze kattık. Mec3’ün özel ürünlerinden olan Quella serimizi genişletip Quella Yerfıstığı ve Quella Antepfıstığı’nı ürün listemize ekledik. Bu ürün sadece Türkiye’de değil tüm dünyada özel tatlar arayan kişiler tarafından tercih ediliyor. Ayrıca bu ürünümüzün en önemli özelliklerinden biri pastacılık alanında da çok geniş kullanım alanına sahip olmasıdır. Örneğin pastadan, çikolata üretimine hatta waffle’a kadar geniş bir kullanım alanı sağlamaktadır.

Önümüzdeki dönem içerisindeki hedefleriniz nelerdir?

Pastarom, bünyesindeki profosyenel yönetim kadrosu ile hedeflerini iş ortakları ile birlikte tek ses olarak devam ettirmek üzere çalışmalarına devam edecektir. İş ortağı olan dünya markalarının ekipleri ve kendi bünyesindeki şefler vasıtasıyla Avrupa’da edindiği yenilik ve gelişmeleri geniş müşteri kitlesine aktararak Türkiye’de insanların yepyeni tatlarla tanışmasını sağlayacaktır. Vazgeçilmez lezzetler arayan ve dünyanın lezzet trendlerini takip edenler için Pastarom kaliteli yenilikçi ürünleri ile her zaman en iyi çözüm ortağı olmaya devam edecektir.